Chì ci hè a differenza trà ceramica è porcellana ossea?

1. Mantenimentu di ceramica

1. U detergente casanu pò esse adupratu per a pulizia di ogni ghjornu.

2. Aghjustate un pocu di ammonia cun sapone o aduprate prima un mischju di listessa quantità di lino è di terebintina, chì averà una decontaminazione più forte è pò fà chì e teghje sianu più lucenti.

3. Se sparghjite liquidi di tintura forti cum'è tè forte o inchjostru nantu à i mattoni, asciugateli subitu.

4. Cera e teghje lucidate di modu regulare per ottene una prutezzione durevule, è l'intervallu di tempu hè di 2-3 mesi.

5. Se ci sò uni pochi di graffi nantu à a superficia di u mattone, appiccate u dentifriciu nantu à a zona graffiata è asciucate lu cù un pannu morbidu è asciuttu per pulisce i graffi.

2. Mantenimentu di porcellana ossea:

1. Deve esse pulita à a manu, micca lavapiatti. Sè veramente ùn vulete lavà a manu, duvete sceglie una lavastoviglie cù funzione di lavaggiu "porcellana è cristallu".

2. Stoviglie cù orli d'oru ùn devenu micca esse messi in u fornu à microonde per evità a corrosione.

3. U valore di PH lavatu deve esse trà 11-11.5.

4. Quandu si lavate cù acqua pulita, a temperatura di l'acqua ùn deve micca supera 80 ℃.

5. Ùn immergete micca a tazza calda direttamente in acqua fredda, per ùn dannà a porcellana per via di rapidi cambiamenti di temperatura.

6. Se ci sò graffi, pudete aduprà dentifriciu per lucidà.

7. S'ellu ci hè macchie di tè, pò esse pulita cun suchju di limonu o acetu.

8. Hè megliu micca aduprà cù calore bruscu, per ùn sbuccà.

9. Ùn aduprate micca una fiamma aperta direttamente

1. Diverse materie prime:

A porcellana hè fatta di argilla naturale è di vari minerali naturali cume a materia prima principale, è a porcellana cun cuntenutu in polvere d'ossu di più di 25% in a materia prima hè a porcellana ossea.

2. Diversi prucessi:

U focu di porcellana ossea adopra un prucessu di fucilazione secundariu, è a temperatura hè trà 1200 gradi è 1300 gradi. Generalmente, a ceramica pò esse furmata dopu à u focu à 900 gradi.

3. Diversi pesi:

A causa di l'alta durezza di a porcellana ossea, a porcellana hè assai più fina di a porcellana ordinaria, dunque a porcellana ossea di u listessu volume hè assai più leggera di a porcellana.

4. Diverse origini:

A porcellana ossea hè nata in u Regnu Unitu è ​​hè una porcellana speciale per a famiglia reale è a nubiltà di u Regnu Unitu. A ceramica hè nata in Cina cù una longa storia.

1. Una perspettiva sana

A differenza in materiali è artigianalità trà a porcellana ossea è a ceramica determina a so lacuna di qualità. U carbone ossu animale hè a scelta principale per fà a porcellana ossea, è u so cuntenutu hè altu cum'è 40%. Oghje, u pastu d'ossu di alta qualità di a famiglia reale britannica cù u più altu cuntenutu di pastu d'ossu in u mondu hè altu cum'è 50%.

2. Livellu di prucessu

A superficia di u fiore di porcellana ossea è a superficie vetrata sò fuse inseme, è ùn cuntene piombu è cadmiu chì sò dannosi per u corpu umanu. Pò esse chjamatu una vera "porcellana verde". L'usu à longu andà hè benefiziu per a salute umana. Bone china hè statu sparatu duie volte, è u prucessu hè cumplicatu. Hè pruduttu solu in Gran Bretagna, Cina, Giappone, Germania, Russia è Tailanda. A porcellana ossea hè leggera, densa è dura (duie volte di porcellana à usu cutidianu), micca faciule da purtalla è da rompe, scambia calore à 180 gradi Celsius è 20 gradi Celsius senza cracking, è u tassu di assorbimentu d'acqua hè menu di 0,003%.

3. Effettu d'insulamentu termicu

Rispuntendu à a porcellana tradiziunale, a porcellana ossea hà una migliore ritenzione di calore è un gustu megliu quandu si beie caffè o tè.

4. Durabilità

A porcellana ossea hè più resistente chè a ceramica urdinaria. Hè perchè a cumpusizione di a porcellana ossea hè diversa da a porcellana ordinaria. Pò esse più finu, più duru è più resistente à l'usura, micca faciule da purtassi è crepà. A durezza di a porcellana ossea deve esse ancu più di 2 volte quella di a ceramica. A porcellana ossea ùn si creperà micca à u mumentu chì u calore hè scambiatu trà 180 ℃ è 20 ℃ in acqua. Tuttavia, hè megliu ùn frequentà deliberatamente un raffreddamentu è un riscaldamentu rapidi durante l'usu, per via di espansione termica è cuntrazione, i prudutti di Porcellana sò propensi à scoppià.

5. Qualità di pruduttu

Rispuntendu à a ceramica ordinaria, a porcellana ossea hè di qualità assai superiore. Per un bellu pezzu, a porcellana ossea hè stata una porcellana speciale per i reali è i nobili britannichi. Hè attualmente a sola porcellana high-end ricunnisciuta in u mondu. Hà duali valori ?? di usu è d'arte. Hè un simbulu di putere è statutu è hè cunnisciutu cum'è u rè di a porcellana.

Inoltre, a porcellana ossea hè delicata è trasparente, a so forma hè bella è elegante, a superficia di u culore hè umida quant'è a giada, è a superficia di u fiore hè ancu più culurita. U sviluppu di a porcellana ossea hè statu accettatu è adupratu da sempre più persone. Ùn sò più solu per i ragazzi chì manghjanu, l'utensili per a zuppa, ma ancu cum'è una sorta di moda è di divertimentu artisticu, cum'è una manifestazione di a civilizazione culinaria, Penetrazione graduale in a nostra vita d'ogni ghjornu.


Tempu di posta: Dic-10-2020

Iscriviti à a nostra Newsletter

Per e dumande nantu à i nostri prudutti o listinu di prezzi, lasciate u vostru email per noi è saremu in cuntattu in 24 ore.

Seguitate Us

nantu à e nostre rete suciale
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube